torsdag den 22. marts 2012

Forårsblogging!

Kunne knap nok huske koden til at logge ind med! Der er da lidt støvet herinde, er der ik?
Hvor er det skønt at foråret er på vej. Blomsterne springer frem, solen skinner, fuglene synger, og selv min lille fede tisse mis har fået forårskuller!
Jeg glæder mig så meget til at komme i min have og lade som om jeg har grønne fingre! Jeg drømmer om at indhegne hele min lille have, og lade kaniner samt marsvin rende rundt, og hygge sig, mens jeg selv sidder i solen med en god bog og noget lækkert spiseligt, mens solen giver mine kinder farve:-)
Dagen idag bringer på arbejde, imorgen er det frisør, lørdag skal svigerfamilien besøges, og søndag arbejde. Farvel uge!
Outfittet her er næsten lige købt, jeg elsker allerede de grønne bukser!

Ingen kommentarer: