onsdag den 31. august 2011

Valg, tanker, skole, arbejde, social liv..

Tjaaa.. Lige et par stikord...

Synes det hele er lidt øv for tiden! Var ved lægen i dag, og havde tabt mig.. Det havde jeg sådan set regnet ud, for jeg har været lidt halvdårlig til min kostplan.. Op på hesten igen, ik..??!

Det er fint nok i skolen, altså.. Bedre end at sidde derhjemme og tænke og tænke.. Men de soiciale halter altså lidt.. Kan godt mærke at jeg ikke lige har haft noget forbillede at spejle mig i..

Ser frem til weekenden, ugerne flyver jo afsted.. På fredag skulle jeg til fredagsbar sammen med resten af klassen.. Måske skal der hældes noget alkohol indenbords, jeg har ikke drukket siden april måned, men det er jo fordi lægen frarådede det... Ved ikke hvad deres mening omkring det er nu, men lige nu er jeg også lidt ligeglad, jeg vil seeeelv!

Drømmer om at hjælpe andre anoreksi ramte når jeg en gang (måske) selv er rask nok... Tænke tænke..

Godt jeg har mine dejlige dyr.. Min dejlige mor.. Min kæreste der støtter mig.. Men stadig har jeg bare lyst til at grave mig ned, holde vejret, lukke øjenene, og bare forsvinde for altid...

Ingen kommentarer: