lørdag den 25. august 2012

Kina, elevplads, ny bolig...

Meget er sket siden jeg sidst skrev. En masse positive ting!

I starten af juli, var min kæreste og jeg på en fantastisk tur til Kina, hvor vi rejste fra Beijing til Shanghai og derfra til Chengdu og retur til Beijing. Det var 15 super uforglemmelige dage!! 15 dage var absolut ikke nok, til alt det vi gerne vil have set, men så er det godt vi kan nuppe en tur igen på et senere tidspunkt:-)

Turen gav en masse personlige erfaringer. Socialangst, som jeg har døjet med før, kan jeg godt vinke farvel til:-) Der er jo mennesker overalt i Kina, og der er mange af dem;-) Derudover fandt vi ud af, at backpacker stilen er lige os!


2 dage efter kunne jeg starte på min elevplads, som veterinærsygeplejerskeelev! Min uddannelses drøm er opnået! Jeg er så ubeskrivelig glad for min elevplads, da der er mange der drømmer om at blive veterinærsygeplejerske og som må finde på en plan b..

Lidt efter vi kom hjem, fik vi også et boligtilbud, på en 3 værelses, som vi har sagt ja til. Lejligheden er større og billigere i husleje, end den vi har nu:-)

Jeg håber i alle sammen har haft en god sommer og nydt ferien:-)

Har været igang med at vaske marsvinene med shampoo mod ringorm, ih det er træls at komme af med:-/!


Ingen kommentarer: