tirsdag den 28. juni 2011

Du fangede mig...

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at lave denne her side om.. Har også alverdens tid nu..

"Du skal betegne dig selv om sengeliggende"
"Du burde være indlagt nu"
"Du er meget meget syg"

Dette er lidt af det jeg fik at vide i går. Tjaa.. Hvis hvis vægten ikke er steget et halv kilo til tirsdag, så betyder det indlæggelse..

Ned med maden, uden at føle noget.. Tanken om indlæggelsen er skræmmende, men alligevel? Måske er det det der skal til...

Min mor og min kæreste sørger for at min kostplan bliver fulgt.. Jeg tager bare i mod og æder..

De er stærke, jeg føler så meget skyld overfor dem.

Dagen i dag.. Tjaa.. Min kæreste har ferie.. Meningen var at vi skulle have været ude og opleve lidt ting.. Tivoli Friheden, Aros, Sculpure by the Sea...

Men nu sidder vi herhjemme, for jeg skal holde mig i ro. Skal jeg nogle steder hen, bliver det i kørestol med en der skubber..

Savner mit liv, og at kunne bestemme alt selv..

Dyrene, familien, kæresten, og tanken om HF til august, gør at jeg kæmper videre...






Diætist imorgen, psykolog fredag, vurdering tirsdag...

Kom an..

Ingen kommentarer: