lørdag den 5. marts 2011

Hej!

Kan i huske mig? Jeg havde en gang denne her blog, som jeg egentlig flittigt opdaterede...

Men så.. Kom der noget i vejen, som optager det meste af min tid, og også min fritid.. Nemlig skole! Og lektier.. Så var der lige pludselig ikke så meget tid til min lille blog.. Eller jo, en gang i mellem synes jeg at jeg har for meget fritid, andre gange har jeg for lidt? Men nu skal der ikke vades mere i det:-)!

Kan nævne lidt ting der er sket siden..

Jeg har været oppe i terminsprøver..

Fået en ubrugelig kæreste, da han valgte at lege bambi på glatis i skøjtehallen, hvilket resulterede i en brækket arm! Forhåbentlig siger lægen til ham på torsdag, at han kan begynde at bruge den igen, så jeg kan sætte ham igang med rengøringen herhjemme:-)!

Hældt alt for meget havregrød indenbords (spændende hva;-) )

Opnået en hel masse viden i skolen.. Og forsøgt at holde fast i den... !

Begyndt at snakke med frk. kontaktperson igen. Sammen skal vi have styr på mit hoved! Altså hjernen ik.. Hovedet sidder fast.. Endnu..

Haft vinterferie, tror jeg nok... Den gik hurtig...

Og og og.. I forgårs blev der lige bestilt en tur til Aqaba, Jordan d. 14 april:-)! Så der bliver der ikke opdateret på bloggen... ! Ha, som om jeg får opdateret hver dag fra nu af;-)..

Vores sofa har haft et god greb i os idag... Den havde virkelig slugt os! Og den ville kun slippe taget, når man skulle op og skifte film.. Sleeeemmme sofa..

Vi har set "Hævnen", "Scoot Pilgrim vs. the world", "127 hours" og "Yogi Bear". Fire vidt forskellige film, men samlet set har de alle sammen medvirket til at give firkantet øjne....

Aftenen blev lige sluttet af med børne mgp, weee:-D!

Shh... Der er en lyd.. Kan i høre det? Min seng kalder, og den kan man jo ikke bare ignorere!

Så godnat derude;-)

Ingen kommentarer: