søndag den 10. juli 2011

Kreativitet...

Jeg har en del tid i overskud pt, da jeg går hjemme pga. spiseforstyrrelsen... Alt den tid skal jo gerne udfyldes med noget, så tiden ikke kun bliver brugt på at tænke sig halvt ihjel..



Høretlf'erne er blevet piftet op med farvestrålende perler:-) Der mangler lige et stykke.. Ideen så jeg inde på Joans hjemmeside, http://www.wooz.dk/ !




Så er jeg også igang med at brodere denne her pude.. Faktisk begyndte jeg på den for 10 år siden og nu skal den altså gøres færdig;-)

Andre planer er at begynde at lave smykker igen... Jeg har simpelthen SÅ mange perler! Ellers vil jeg også gerne i gang med at sy. Min mor er i gang med at lave tasker ud af foldede papirstykker, og det er også noget jeg gerne vil i gang med!

Hvad laver i af kreative sysler derude?

Ingen kommentarer: