torsdag den 14. juli 2011

Dagen idag...

Har i husket at vande jeres have??

I dag skulle jeg til kontrol "derude"... Det gik ganske fint, og jeg har fået lov til at komme til Grøn Koncert på lørdag, hvilket jeg er rigtig glad for! Må dog kun få en enkelt genstand.. Men bare det at være ude i stedet for at være indlagt. det er jo skønt!!! Jeg er klar til Kato, De eneste to osv...!

Diætisten kaldte bagefter og fik tilføjet lidt variationer til kostplanen.. Damn, det irriterer mig en gang i mellem at spise efter kostplan! Jeg glæder mig til den dag JEG SELV må bestemme igen! Så er det farvel til letmælk, smør, og fed ost, og ind med skummetmælk, cheasy ost, og light sodavand:-D

Men maden er min medicin, det er den jeg skal have for at blive rask!!

Hvis det fortsætter som det gør nu, så kan jeg starte på HF d. 15 august:-)
Jeg har kæmpet for at komme på HF.. Startede i januar måned og afsluttede min 10 klasse i maj.. Der har været fart på og det at have en spiseforstyrrelse oveni, gjorde det ikke nemmere..

Men jeg fuldførte og nu er jeg klar til en ny start!!!

1 kommentar:

Tanja sagde ...

Så linker jeg til dig.