fredag den 17. december 2010

Lækker wok med rejer!

Havde min mor + hendes kæreste på besøg igår. Han hjalp med at bore ting op, og det blev bare knald godt!

Aftensmaden stod på wok med rejer, fuldkornsris, og arabisk brød. Det smagte ret godt, hvis jeg selv skal sige det, og der blev da også spist op:-)!

Til 3-4 personer brugte jeg ca;

3 jordskokker

3 gulerødder

1 dåse majs

Hvidkål, blev taget på slum

Slikærter-også taget på slum

200 gr rejer

En halv grøn peberfrugt.

Serverede som sagt fuldkornsris og arabisk brød til. Brødet kan sagtens undlades:-) Der kom også en flaske soyasauce på bordet.

Man kan ikke lade være med at blive glad, når der er farver på maden:-) Total farveorgie...

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Ser lækkert ud ;)

Tak.. Jeg vil gerne være pædagog.. Så jeg er ved at tag enkle fag på 10'ende klassetrin hvor jeg næste skoleår skal tag samme fag (dansk, engelsk, psykolog og samfundsfag) på hf.. også skulle jeg gerne derefter kunne komme ind i Kolding.. Lang vej, men når det jo nok ;)

Hvad laver du?

Irene E. Jensen sagde ...

Fin blog :) Har meldt mig som fast læser