mandag den 29. november 2010

Ugen der gak..

Den blev lige pludselig væk, men egentlig er/var det også okay, for det praktik hang mig ærlig talt langt ud af halsen :-(! Ordenligt arbejdsmiljø er bare alfa og omega.. I hvert fald for mig..

Hvad er vigtigt for jer, for at i kan trives på jobbet?

Weekenden gik med arbejde, og med at "overleve" i snevejret.. Gider ingen gang skrive for meget om det sne, for det er nok ikke gået nogens næse(øh øjne) forbi, at Danmark er godt pakket ind..

Lige pt. hader jeg sne, for så er jeg afhængig af de busser, for normalt cykler jeg nærmest altid.. Mon man kan få sådan en sneskovl, som kan spændes foran på cyklen..?

Googler lige...

"cykel sneskovl".... intet brugbart...
"cykel påhængs skovl(øøøh?)".... heller intet..
"cykle i sne".... AHA... Guide til hvordan man kan cykle igennem vinteren;-) !

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/01/28/165510.htm

Helt brugbar er den vist ikke lige nu..

2 kommentarer:

Sandra sagde ...

Jeg tager billeder af de nye støvler på vej fra arbejdet i dag - så kommer der lige en lille bemærkning om dem ^-^ Jeg brugte dem i går aftes, til turen ned til købmanden, og må sige at mine tæer var fuldstændig lune og havde det fremragende. Det har de ikke haft længe - arbejdssko til køkken, er bare slet ikke egnet til at blive brugt så længe ad gangen, og slet ikke i sne vejr :S Men jo - der kommer billede og tekst om støvlerne senere i dag :)

Janne B.T. sagde ...

Jeg har også måtte droppe cyklen i dette vejr. Pyha. Men for jeg skal kunne trives på et job, skal jeg respekteres, udfordres, og stemningen skal være god!
Skal du ikke have smidt sådan en widget på, så man kan tilmelde sig som fast læser?