mandag den 22. november 2010

Lige en kort blog..

Øj, den forlængede weekend fløj da godt nok afsted! Havde fri torsdag, fredag, lørdag og søndag, men ih hvor kunne jeg godt have brugt et par dage mere.. Sådan er det jo, mere vil jo ha' mere, ik?..

Lørdag tilbragte vi sammen med min farmor... Vi fik bagt en masse småkager, vanlliekranse og kokoskranse... Vi nåede også i Ikea, fordi vi skulle kigge på et nyt klædeskab.. Det vi har nu, skal, laves om til et stort skabsbur, et projekt jeg glæder mig til at gå i gang med!

Søndag gik med en tur i svømmehallen (dååårlig ide), og ellers sad vi ved bordet, og var rigtig kreative.. Får smidt billeder op i løbet af et par dage..

Pyha hvor er jeg træt, ligger faktisk allerede i sengen.. Er i praktik denne her uge, og har nogen total åndssvage mødetidspunkter.. Alt i alt skal jeg være der 40 timer, og det synes jeg lige er i overkanten, for skal også arbejde imorgen, torsdag, og weekenden på mine 2 jobs:-/...

Ingen kommentarer: