torsdag den 21. juli 2011

Kære tid, du flyver jo afsted!

Så er der lige pludselig gået en uge, vupti... Dagene går med ingen ting, og så alligevel går de faktisk hurtigt..

Nu er det også lidt løgn med at dagene går med ingenting.. I lørdags var vi til Grøn koncert, det var simpelthen skøn at føle sig ung igen! Kato var helt klar fedest, damn han forstår at sætte gang i festen!

Søndag.. Kan jeg ikke lige huske hvad gik med.. Mandag holdte min mor og jeg "perle" date:-) Vi lavede smykker og det var rigtig hyggeligt..

Tirsdag var jeg oppe ved min søster om aftenen.. Vi skulle se film, men vi endte med at snakke i stedet for... Havde helt ondt i halsen da jeg kom hjem;-)..

Onsdag var Eddie og jeg oppe og besøge en af hans kollegaer+kæreste.. Vi spillede Cranium, det er godt nok et genialt spil:-D...

Torsdag, ja det er jo idag.. Det har været en mærkelig dag.. Var ude ved lægen.. Havde desværre kun taget 300 gr på, og jeg skal gerne tage 500 gram på om ugen.. Måtte forklare at det havde været en træls uge, og det er altså rigtig nok!

Jeg lavede aftensmad idag.. For første gang i lang tid.. Ville give min mor lidt ro, og jeg vil så gerne bevise at jeg kan selv! Lægen tvivler en del, hvilket er træls.. Hun kommenterer ikke de ting jeg rent faktisk gør! F.eks tage min morgenmad selv...

I morgen står den på Zulu Sommerbio sammen med kæresten.. Er der noget bedre end at lægge på et tæppe, og se film under åben himmel?? Jeg glæder mig i hvert fald..

Ingen kommentarer: